Метою вивчення
навчальної дисципліни "Методика викладання основ інформаційних технологій" є
змістовна підготовка студентів до ефективного викладання навчальних дисциплін
"Інформатика" та "Інформаційні технології" у загальноосвітніх та
професійно-технічних навчальних закладах.
Найбільш гостро
щодо основ інформаційних технологій як навчального предмета постають питання
стосовно:
- місця
інформатики в змісті загальної освіти, співвідношення в курсі інформатики
фундаментального і прикладного (технологічного) компонентів;
- методичних
систем навчання інформатики та інформаційних технологій в загальноосвітніх і
професійно-технічних навчальних закладах;
- змісту навчання
основ інформаційних технологій, який дещо відстає від розвитку предметної галузі
Інформатика, в зв'язку з чим фактичний рівень підготовки учнів і вчителів не
завжди відповідає вимогам сьогодення;
- розвитку
матеріальної бази навчання основ інформаційних технологій;
- реалізації
міжпредметних зв'язків, інтегруючої ролі предмета інформатика розширення
використання інформаційних технологій (включаючи комп'ютерні телекомунікації) у
навчанні всіх предметів;
- розвитку
комп'ютерно-орієнтованих методичних систем навчання всіх навчальних предметів,
зокрема математики, фізики, біології, мов і т.д.
Розвиток засобів
інформатизації, інформаційних і особливо телекомунікаційних технологій приводить
до створення нової дисципліни, що вимагає кардинального переосмислення цілей,
змісту, засобів, методів і форм підготовки з інформатики на сучасному рівні і
повинне знайти відображення як у системі загальної освіти, так і у підготовці
педагогічних кадрів.
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьВесьма полезный предмет.
ОтветитьУдалитьНа мою думку ця дисципліна є дуже цікавою...
ОтветитьУдалитьСкажіть, як скоро у школах будуть введенно інформаційні технології с початкових класів:?
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
УдалитьЭтот комментарий был удален автором.
Удалить1 Вересня
УдалитьЗ 1 вересня 2012 року
УдалитьДякую за інформацію
УдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьСкажіть яка програма більш придатна для даної методики???
ОтветитьУдалитьЯкої методики????
УдалитьЯк ви вважаєте, чи потрібно вводити інформатику в початкових класах? Адже в цьому віці дітям потрібно багато рухатись, а не звикати до ПК, тим паче серйозщних навичок вони не матимуть!
ОтветитьУдалитьВ початковій школі учні вивчають "Сходинки до інформатики", в ігровій формі ознайомлюються з правилами роботи з комп. технікою.
УдалитьЦе виправдано і доречно, оскільки учні привчаються не гратися за комп'ютером, а використовувати його в навчальній діяльності
Ще таке питання... Це правда що в перспективі будуть викладати по SKPYPE:?
ОтветитьУдалитьНе чув про таке може і буде но пізніше, на мою думку був би не поганий варіант)))
УдалитьПід час карантину в деяких школах вчителі проводили заняття за допомогою Skype.
УдалитьЗа кордоном у ВНЗ практикують проведення лекційних, практичних та семінарських занять з використанням Веб-технологій
Відповідно до навчальної програми "Сходинки до інформатики", діти у 3 класі вивчають створення презентацій, а у 4 опрацювання текстової інформації, чому так? Адже по логіці, спочатку було б варто вивчати саме опрацювання тексту, а потім вже переходити до презентацій.
ОтветитьУдалитья хочу підтримати попередній коментар. наприклад в програмі для 10-11 класів академічного рівня текстовий процесор вивчається раніше ніж комп’ютерні презентації.
ОтветитьУдалитьЗгідно з навчальною програмою з інформатики ,рівень стандарту, тема "Компютерна графіка" вивчається 7 годин. Запитання : чому при зростанні важливості інформаційних технологій в суспільстві, на дану тему виділяється так мало годин?
ОтветитьУдалитьА я хочу запитати Вас як скласти календарно-тематичний план?
ОтветитьУдалитьДоброго дня! На на вивчення теми: «Бази даних. Системи управління базами даних» виділяється тільки 9 годин, з них 3 години практичних робіт. Це доволі складна тема, як можна доступно пояснити для учнів за такий короткий термін часу таку тему?
ОтветитьУдалитьhttps://sites.google.com/d/1qErqVMN29guMuri5F2rJEa2SSyEmm4Nh/p/1Anfm5c0vLVejB1sECEGG7BneE4rtTZm8/edit
ОтветитьУдалить4 АПО проєкти до дисципліни
Удалить